>>chata u Kadlíčkú v Bielych Karpatoch<<

>> kalendár
>> Biele Karpaty

>> Turistické trasy z Chaty u Kadlíčkú

Chata u Kadlíčkú sa nachádza na žltej značke.

Trasa Čupy 2 km – 45 min -  žltá značka – smer  Čupy

Trasa Chvojnica 3 km – 1 hod,  Vrbovce 9 km 2,5 hod  - žltá značka  - smer  Chvojnica
Z chaty od Kadlíčkú sa po žltej značke po 1,5 hodine dostanete do obce Chvojnica a potom žltá značka pokračuje do obce Vrbovce.

Trasa smer Zbojnícke studienky 5 km 1 hod 20 min
Z chaty od Kadlíčkú sa po žltej značke presuniete na Čupy, odtiaľ po zelenej sa dostanete na Zbojnícke studienky.

Trasa smer Mlýnky 8km  - 2 hod 15 min - žltá značka, zelená značka, modrá značka – smer Mlýnky
Z chaty od Kadlíčkú sa po žltej značke presuniete na Čupy, odtiaľ po zelenej sa dostanete na Zbojnícke studienky a pokračujete po zelenej značke  na Fáterku, kde sa napájate na modrú značku smerom Mlýnky.

Trasa zlatnícka doliny 7,2 km – 2. Hod 15. min  – žltá značka, zelená značka, žltá značka

Trasa 1. Skalica 11.2 km 3hod 15 min – žltá značka, zelená značka, žltá značka, cesta zo Zlatníckej doliny do Skalice.
Z chaty od Kadlíčkú sa po žltej značke po 45.minútach dostanete turistickú križovatku, ktorá leží na vrchole Čupy. Odtiaľ po zelenej značke sa dostanete na Zbojnícke studienky. Zo studienok sa po žltej značke dostanete do rekreačného strediska Zlatnícka doliny. Potom po asfaltovej  ceste sa presuniete smerom do historického mesta Skalice.

Trasa 2. Skalica – 14,2 km – 3 hod 45 min
Z chaty od Kadlíčkú sa po žltej značke po 45.minútach dostanete turistickú križovatku, ktorá leží na vrchole Čupy. Potom sa dáta na červenú značku smerom na Turecký stôl, potom Salaše a odtiaľ do Skalice.

Trasa Lopašov – 7,1 km 1hod 30 min
Z chaty od Kadlíčku sa vyberiete na cykloturistický chodník smerom na Chropov. Keď prídete na prvú lúku  - poľovnícke políčko(Farská lúka), za ňou sa prejdete k potoku a tadiaľ vedie cesta až k Lanárskym chatám. Od Lanárskych chát po zelenej značke  pokračujete stále popri potoku Raková až po sútok s potokom Chvojnica, kde sa nachádza usadlosť Hanzlúvka. Pokračujete ďalej po smere toku potoka Chvojnica až do obce Lopašov.

Turistická trasa Chropov  6,2 km – 2 hod – cykloturistický chodník
Z chaty od Kadlíčku sa vyberiete na cykloturistický chodník smerom na Chropov. Po kamenej a asfaltovej ceste po 2,5. Hod sa dostanete do obce Chropov.

Turistická trasa Koválovec  9,9 km – 2 hod 45 min – žltá značka, červená značka, žltá značka
Z chaty od Kadlíčkú sa po žltej značke po 45.minútach dostanete turistickú križovatku, ktorá leží na vrchole Čupy. Odtiaľ potom pokračujete po červenej značke smer Turecký stôl, Salaše. Na rázcestí na Tureckom stole sa dáte po žltej značke pokračujete na búdy do obce Koválovec.